- Robert Lewandowski dołączył do firmowanej przez swoją żonę marki SuperMenu by Anna Lewandowska. Jako ambasador będzie promować nowości w ofercie firmy, czyli trzy diety dla mężczyzn. Zdjęcie: materiały prasowe
Regularność spożywania posiłków, zbilansowana dieta bogata we wszystkie niezbędne składniki odżywcze i odpowiednio dobrana kaloryczność to elementy, które wspierają osiąganie celów. Na te aspekty zwraca uwagę Robert Lewandowski jako ambasador SuperMenu.
W ofercie marki znajdują się trzy diety dla mężczyzn zakładające różny stopień aktywności i zapotrzebowania kalorycznego. Wszystkie uwzględniają wykluczenia stosowane w SuperMenu: brak białego cukru, pszenicy, surowego mleka krowiego oraz produktów wysoko przetworzonych. Celem marki SuperMenu, a tym samym Anny i Roberta Lewandowskich, jest zmiana myślenia i podejścia do odżywiania poprzez dostarczanie posiłków, które pomogą nie tylko poprawić sylwetkę, ale przede wszystkim pozwolą na wyrobienie zdrowych nawyków żywieniowych oraz zachowanie dobrej energii i samopoczucia.
– Robimy kolejny, istotny krok w rozwoju firmy. Do SuperMenu jako ambasador dołącza Robert Lewandowski, będący wzorem i inspiracją dla wszystkich, którzy chcą osiągać swoje sportowe cele i prowadzić zdrowy tryb życia. W związku z tym poszerzamy też ofertę marki o diety dla mężczyzn – mówi prezes SuperMenu, Jacek Domasat. – Dzięki połączeniu wiarygodności i siły Ani oraz Roberta chcemy trafić do jak najszerszego grona odbiorców i zachęcić ich do zadbania o siebie poprzez wybór SuperMenu – dodaje.
Kampania SuperMenu z udziałem Roberta Lewandowskiego rozpoczęła się na początku października. Zakłada działania reklamowe w internecie, kinach, OOH oraz w mediach społecznościowych.