x

Robert Lewandowski promuje diety dla mężczyzn jako ambasador marki SuperMenu

Kategoria: Twój biznes - wiedza    10.10.2022

Robert Lewandowski dołączył do firmowanej przez swoją żonę marki SuperMenu by Anna Lewandowska. Jako ambasador będzie promować nowości w ofercie firmy, czyli trzy diety dla mężczyzn - Active, Super Active i Power Active.

Robert Lewandowski dołączył do firmowanej przez swoją żonę marki SuperMenu by Anna Lewandowska. Jako ambasador będzie promować nowości w ofercie firmy, czyli trzy diety dla mężczyzn. Zdjęcie: materiały prasowe
Robert Lewandowski dołączył do firmowanej przez swoją żonę marki SuperMenu by Anna Lewandowska. Jako ambasador będzie promować nowości w ofercie firmy, czyli trzy diety dla mężczyzn. Zdjęcie: materiały prasowe
Powszechnie wiadomo, że ważną rolę w karierze sportowej Roberta Lewandowskiego odegrała żona, Anna Lewandowska, która sama będąc utytułowaną sportsmenką stworzyła jego plany żywieniowo-treningowe na wczesnym etapie kariery. Teraz najbardziej utytułowany polski piłkarz będzie promować diety dla mężczyzn, dostępne w cateringu SuperMenu oraz zachęcać do zmiany nawyków żywieniowych na zdrowsze.

Regularność spożywania posiłków, zbilansowana dieta bogata we wszystkie niezbędne składniki odżywcze i odpowiednio dobrana kaloryczność to elementy, które wspierają osiąganie celów. Na te aspekty zwraca uwagę Robert Lewandowski jako ambasador SuperMenu.

W ofercie marki znajdują się trzy diety dla mężczyzn zakładające różny stopień aktywności i zapotrzebowania kalorycznego. Wszystkie uwzględniają wykluczenia stosowane w SuperMenu: brak białego cukru, pszenicy, surowego mleka krowiego oraz produktów wysoko przetworzonych. Celem marki SuperMenu, a tym samym Anny i Roberta Lewandowskich, jest zmiana myślenia i podejścia do odżywiania poprzez dostarczanie posiłków, które pomogą nie tylko poprawić sylwetkę, ale przede wszystkim pozwolą na wyrobienie zdrowych nawyków żywieniowych oraz zachowanie dobrej energii i samopoczucia.

– Robimy kolejny, istotny krok w rozwoju firmy. Do SuperMenu jako ambasador dołącza Robert Lewandowski, będący wzorem i inspiracją dla wszystkich, którzy chcą osiągać swoje sportowe cele i prowadzić zdrowy tryb życia. W związku z tym poszerzamy też ofertę marki o diety dla mężczyzn – mówi prezes SuperMenu, Jacek Domasat. – Dzięki połączeniu wiarygodności i siły Ani oraz Roberta chcemy trafić do jak najszerszego grona odbiorców i zachęcić ich do zadbania o siebie poprzez wybór SuperMenu – dodaje.   

Kampania SuperMenu z udziałem Roberta Lewandowskiego rozpoczęła się na początku października. Zakłada działania reklamowe w internecie, kinach, OOH oraz w mediach społecznościowych.



Autor tekstu: ( red. )

Zobacz także

Ukraińska sieć Lviv Croissants otworzyła szósty lokal i ujawnia dalsze plany

Znamy miasta, w których Lviv Croissants podpisał już umowy na uruchomienie kolejnych lokali pod swoim szyldem. Sieć obrała ostry kurs na Polskę - 1 czerwca otworzyła szósty bar w naszym kraju.

Popeyes - nowa sieć szykuje się do debiutu w Polsce. Wiemy, gdzie będzie pierwszy lokal

Pierwszy lokal amerykańskiej sieci gastronomicznej Popeyes znanej z dań w stylu luizjańskim już w lipcu przywita pierwszych gości. Zostanie otwarty we Wrocławiu w Pasażu Grunwaldzkim.

Marcin Szachowicz: Pięć rozwiązań dobrych dla restauracyjnej kasy

Gdy drożeją warzywa, owoce, nabiał i inne artykuły spożywcze oraz zmniejsza się zawartość portfeli Polaków gastronomia jest w kropce. Podnosić ceny dań? Zmniejszać porcje? Szukać tańszych produktów? Żadne rozwiązanie nie jest dobre. Jak więc sprawić, by goście wciąż chętnie odwiedzali restauracje?

MAX Premium Burgers: wyróżnia nas zielone menu

Od siedmiu lat działa w Polsce sieć restauracji MAX Premium Burgers ze Szwecji, która istnieje od 1968 roku. Dlaczego rozwija się w kraju tak odmiennym od Skandynawii? Czemu stawia na roślinne menu? Opowiada Jerzy Jakubiak, head of development w MAX Premium Burgers.

Zabytki? To przeżytek! 81 proc. podróżuje, by próbować nowej kuchni

Według "Global Travel Trends Report" aż 81 proc. badanych jako najważniejszy cel swojej podróży wskazało kulinaria. Czy to przypadek, że w tym roku Polska została wskazana jako kierunek podróży numer 1, a jednymi z najbardziej viralowych TikToków stają się te z testami polskiego jedzenia?

800 mln zł - tyle zaległości ma branża gastronomiczna!

BIG InfoMonitor podaje, że na drodze do poprawy sytuacji branży gastronomicznej stanęła inflacja: biznes zmaga się z utrzymującymi się wysokimi cenami produktów żywnościowych, energii, paliwa i konkurencją.

Inne kategorie

Podcasty

Nowe kierunki rozwoju i nowe kategorie roślinnych produktów [PODCAST]

Jak zmienia się rynek roślinnych zamienników produktów odzwierzęcych? Czego możemy się spodziewać na wegańskich talerzach w niedalekiej przyszłości? Rozmawiamy o tym z Katarzyną Sałatą, przedstawicielką kampanii RoślinnieJemy.
wicej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej