- Alicja Than wraz z mężem Alonem Than prowadzą w Warszawie łącznie dziewięć konceptów gastronomicznych. Zdjęcie: Monika Jankowska-Kapica
W podcaście restauratorka dzieli się swym doświadczeniem związanym z optymalizacją kosztów prowadzenia lokali w warunkach kryzysu i inflacji. Rozmawiamy również między innymi o tym, czy restauracje segmentu premium, takie jak Omakase, mierzą się z podobnymi problemami, które trapią pozostałe segmenty gastronomicznego rynku oraz zastanwaiamy się nad tym, co czeka polską gastronomię w najbliższych kilku latach.
Zapraszamy do wysłuchania podcastu!
Ten podcast jest częścią projektu Next Day Studio, którego organizatorami są magazyny: „Food Service”, „Handel” i „Media Marketing Polska”. Trzy redakcje łączą siły w różnorakich kanałach (portale, miesięczniki, media społecznościowe, aplikacje podcastowe itp.) i we wszelkich formach dziennikarskich (artykuły, analizy, wywiady, case studies, podcasty, dyskusje).
Co tydzień, w każdą listopadową środę, omawiamy jedną z kluczowych zmian zachodzących na rynkach retailu, HoReCa i marketingowym. Tydzień z daną zmianą oznaczony jest hasłem przewodnim, które wraz z ekspertami, badaczami i rynkowymi graczami rozkładamy na czynniki pierwsze. Wszystko po to, aby uzyskać 360-stopniowe spojrzenie na konsumenta – jego zachowania, nawyki, sposób spędzania czasu, styl życia, potrzeby, obawy czy pragnienia.