- Hala Koszyki zdobyła I miejsce w kategorii \"Wydarzenie Roku" za akcję marketingową "Wielkie otwarcie polskiej gastronomii". Zdjęcie: materiały prasowe
- Złoto w konkursie PRCH Retail Awards to dla nas kolejny powód do dumy. Za tę akcję otrzymaliśmy również nagrody w konkursie Złote Spinacze i finałową nominację w londyńskim konkursie SABRE Awards - mówi Paweł Słupski, marketing & communications director w Globalworth Poland.
- Potrzeby współczesnych konsumentów wymagają wprowadzenia nowatorskich rozwiązań, które wyróżnią dany obiekt na tle konkurencji. W przypadku projektów typu mixed-use, by wypracować lub utrzymać wiodącą pozycję, należy oferować nowoczesne i niespotykane na szeroką skalę rozwiązania, skierowane do różnych grup klientów. Tworzenie takich rozwiązań to kluczowa część strategii marketingowej Globalworth. Cieszę się, że „Wielkie otwarcie polskiej gastronomii w Hali Koszyki” zostało uznane przez ekspertów PRCH za wzorcowe dla całej branży retail. To wyróżnienie jest szczególnie satysfakcjonujące, ponieważ do tegorocznej edycji konkursu zgłoszono aż 103 świetne projekty. Tym bardziej jesteśmy dumni, że nasze starania oraz kreatywne podejście zostały zauważone i docenione - podumowuje Piotr Krowicki, marketing manager Hali Koszyki.
PRCH Retail Awards to ekspercki i niezależny konkurs organizowany raz do roku przez Polską Radę Centrów Handlowych dla branży retail: sieci handlowych, a także deweloperów, inwestorów i zarządców centrów. Jego celem jest nagradzanie oraz promowanie dokonań, najlepszych praktyk i innowacyjności działań, a także docenienie prowadzących je zespołów.