x

Hala Koszyki nagrodzona za akcję "Wielkie otwarcie polskiej gastronomii"

Kategoria: Wydarzenia - branżowe    07.12.2022

Hala Koszyki, flagowy projekt wielofunkcyjny w portfelu Globalworth Poland, została uhonorowana złotą statuetką podczas 13. edycji konkursu PRCH Retail Awards. Stołeczna food hala zdobyła I miejsce w kategorii "Wydarzenie Roku" za akcję marketingową "Wielkie otwarcie polskiej gastronomii".

Hala Koszyki zdobyła I miejsce w kategorii \"Wydarzenie Roku" za akcję marketingową "Wielkie otwarcie polskiej gastronomii". Zdjęcie: materiały prasowe
Hala Koszyki zdobyła I miejsce w kategorii \"Wydarzenie Roku" za akcję marketingową "Wielkie otwarcie polskiej gastronomii". Zdjęcie: materiały prasowe
W maju 2021 roku, przed najpopularniejszą stołeczną food halą stanął wielki Zegar Gastronomii, który odmierzał czas do otwarcia ogródków restauracyjnych w całym kraju. Wydarzenie miało charakter swoistego „gastronomicznego sylwestra” ze wspólnym wstecznym odliczaniem czasu i widowiskowym pokazem świetlno-dźwiękowym. Celem zwycięskiego projektu było skupienie uwagi na Hali Koszyki w kontekście planowanego odmrożenia gospodarki i luzowania pandemicznych obostrzeń.

- Złoto w konkursie PRCH Retail Awards to dla nas kolejny powód do dumy. Za tę akcję otrzymaliśmy również nagrody w konkursie Złote Spinacze i finałową nominację w londyńskim konkursie SABRE Awards - mówi Paweł Słupski, marketing & communications director w Globalworth Poland. 

- Potrzeby współczesnych konsumentów wymagają wprowadzenia nowatorskich rozwiązań, które wyróżnią dany obiekt na tle konkurencji. W przypadku projektów typu mixed-use, by wypracować lub utrzymać wiodącą pozycję, należy oferować nowoczesne i niespotykane na szeroką skalę rozwiązania, skierowane do różnych grup klientów. Tworzenie takich rozwiązań to kluczowa część strategii marketingowej Globalworth. Cieszę się, że „Wielkie otwarcie polskiej gastronomii w Hali Koszyki” zostało uznane przez ekspertów PRCH za wzorcowe dla całej branży retail. To wyróżnienie jest szczególnie satysfakcjonujące, ponieważ do tegorocznej edycji konkursu zgłoszono aż 103 świetne projekty. Tym bardziej jesteśmy dumni, że nasze starania oraz kreatywne podejście zostały zauważone i docenione - podumowuje Piotr Krowicki, marketing manager Hali Koszyki.

PRCH Retail Awards to ekspercki i niezależny konkurs organizowany raz do roku przez Polską Radę Centrów Handlowych dla branży retail: sieci handlowych, a także deweloperów, inwestorów i zarządców centrów. Jego celem jest nagradzanie oraz promowanie dokonań, najlepszych praktyk i innowacyjności działań, a także docenienie prowadzących je zespołów.

 

Autor tekstu: ( red. )

Zobacz także

Wielkopolski Kucharz Roku 2023 - Konkurs im. Rafała Jelewskiego

Tegoroczna edycja Konkursu im. Rafała Jelewskiego - Wielkopolski Kucharz Roku odbędzie się 6 czerwca w hotelu Poznański w Luboniu. To cykliczne wydarzenie skierowane do przedstawicieli środowiska gastronomicznego z całej Polski.

The World's 50 Best przyznało nagrody Champions of Change za przełomowe inicjatywy w gastronomii

The World's 50 Best Restaurants, organizacja typująca listę najlepszych restauracji na świecie, przyznała nagrody Champions of Change za działania na rzecz pozytywnych społecznych zmian w gastronomii. Otrzymali je Nora Fitzgerald Belahcen z Marrakeszu oraz Othón Nolasco i Damián Diaz z Los Angeles.

Ogólnopolskie warsztaty "Śniadanie na trawie" ze wsparciem Mlekpolu

Warsztaty z serowarstwa, wędliniarstwa, wędzarnictwa, baristyki oraz przygotowywania sushi - adepci gastronomii z całej Polski spotkali się 19 maja w Zespole Szkół Gastronomiczno-Hotelarskich w Bydgoszczy, aby zdobywać nowe umiejętności. Placówkę wspiera Mlekpol, przekazując produkty mleczarskie.

Wielka Loteria Selgros "26 lat na +". Atrakcyjne nagrody czekają na klientów

Po raz kolejny Selgros zaprasza swoich klientów do udziału w jubileuszowej loterii. Do wygrania jest 26 tysięcy bonów towarowych oraz nagrody główne - 10 x 10 tysięcy złotych w bonach do zrealizowania w halach marketu.

Czy mięso komórkowe trafi do Polski? Debata Food and Design

Czy Polacy są gotowi na mięso komórkowe i kiedy możemy się go spodziewać na półkach sklepowych? Między innymi te pytania twórcy projektu Food and Design zadali ekspertom podczas minionej debaty.

Deseo z czterema nagrodami na International Chocolate Awards

Już drugi rok z rzędu marka Deseo Patisserie & Chocolaterie została nagrodzona za swoje rzemieślnicze czekolady w konkursie International Chocolate Awards. Warszawska cukiernia wywalczyła w tym roku aż cztery medale: jeden złoty, jeden srebrny i dwa brązowe.

Inne kategorie

Podcasty

Lifestyle czy zwykła konsumpcja: gdzie tu jest miejsce dla żywności [PODCAST]

Czy zakup tego bądź innego napoju czy przekąski jest emanacją stylu życia? I na ile w czasach inflacji jest miejsce na taką manifestację? Dyskutujemy z Szymonem Mordasiewiczem z GfK.
wicej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej