x

Bidfood Farutex TRENDBOOK HORECA 2023

Kategoria: Produkty    22.03.2023

Trendbook horeca to zbiór najnowszych trendów, który powstał w efekcie dokładnego researchu oraz rozmów z szefami kuchni, właścicielami restauracji, specjalistami ds. marketingu, sommelierami, ekspertami.

Grafika: materiały prasowe
Grafika: materiały prasowe

Trendbook Horeca to zbiór najnowszych trendów, które wybrane zostały w efekcie dokładnego researchu oraz rozmów z szefami kuchni, właścicielami restauracji, specjalistami ds. marketingu, sommelierami, praktykami, przed którymi branża gastronomiczna nie ma tajemnic. 

– Już po raz trzeci przygotowaliśmy tak różnorodną i obszerną publikację, jaką jest Trendbook Horeca. Każda edycja cieszy się dużym zainteresowaniem wśród odbiorców. Zależy nam na tym, aby dzielić się najaktualniejszą wiedzą, którą pozyskujemy od specjalistów związanych z gastronomią. Stąd pomysł na stworzenie tego materiału. W jednym miejscu zebraliśmy najważniejsze trendy, prognozy oraz kierunki rozwoju branży HoReCa, w rezultacie powstało kompleksowe źródło najnowszych informacji. – mówi Ewa Uniejewska, Manager ds. marketingu Bidfood Farutex.

Trendbook 2023 podzielony jest na pięć rozdziałów: POLITYKA (Napięcia i konflikty międzynarodowe), KLIMAT i jego zmiany, ZDROWIE (Wiek kryzysów zdrowotnych), CZŁOWIEK (Upodobania żywieniowe), TECHNOLOGIA (Transformacja technologiczna). Poszczególne rozdziały odnoszą się do zachodzących na świecie mechanizmów, które mają wpływ na branżę horeca. Każdy z nich zawiera trendy, które w 2023 roku będą szczególnie widoczne. Są to m.in. weganizm i wegetarianizm, comfort food, zero waste, wzrastająca popularność kuchni azjatyckich — a szczególnie koreańskiej, dark kitchen, regionalizm w kuchni oraz wiele innych.

Ponadto publikacja zawiera garść ciekawostek z kraju i ze świata, wywiady ze specjalistami oraz wypowiedzi
ekspertów. Odpowiada na pytania, z którymi na co dzień mierzą się restauratorzy, m.in.

  • Jak istotne jest precyzyjne liczenie food costu?
  • W jaki sposób ograniczyć marnowanie żywności?
  • Jak wyróżnić się spośród konkurencji?
  • Czy warto wprowadzić kody QR zamiast tradycyjnej karty menu?
  • Czy w kryzysie ograniczać wydatki na marketing? A może zupełnie odwrotnie?

Publikacja jest dostępna bezpłatnie, wystarczy zarejestrować się do newslettera na stronie:
www.bidfood.pl/trendbook2023

Autor tekstu: *** Promocja ***

Inne kategorie

Podcasty

Kryzys 2.0 i konsument, który przelicza: jak go zachęcić do marki? [PODCAST]

Czego potrzebuje teraz konsument? Czy zmieniać portfolio? Jak się z nim komunikować? Czy to jest moment na wprowadzanie nowości? Opowiada Jacek Sadowski, prezes Demo Effective Launching.
wicej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej