– Cieszymy się, że znajdujemy się w gronie marek zaprzyjaźnionych z Foodsi, ponieważ nasze platformy się idealnie uzupełniają. Użytkownikom Foodsi zaoferujemy promocyjne przejazdy autami i hulajnogami z Free Now jako wygodny i szybki sposób na odebranie paczek z uratowanymi posiłkami — opowiada Izabela Skonieczna, Dyrektorka Marketingu Free Now.
Dodatkowo w tej edycji dzięki współpracy z Restaurant Week, użytkownicy aplikacji Foodsi po zakupie paczki będą mogli skorzystać z rabatu w wysokości 15 zł na festiwalową rezerwację. Wystarczy wejść w zakładkę „Zamówienia” i kliknąć ostatnią rezerwację. Restaurant Week i Foodsi połączyła miłość do pysznego jedzenia oraz ekologii. Foodsi zostało Partnerem Merytorycznym tegorocznej edycji Festiwalu. W ramach akcji #pakujeniemarnuje goście festiwalowi zachęcani są, aby poprosić o zapakowanie niedojedzonego dania na wynos. Dzięki edukowaniu i oswajaniu bywalców restauracji z tą praktyką marnowanie jedzenia zmniejsza się jeszcze bardziej, a goście mogą cieszyć się dłużej pysznymi smakami. – tłumaczy Monika Kamińska, Dyrektor Marketingu Restaurant Week.