Podczas konkursu oceniane były nie tylko smak i wygląd dania, ale także sposób pracy przygotowującego. W jury konkursu zasiadł międzynarodowy zespół ekspertów, wśród których pojawił się między innymi Maciej Blatkiewicz, influencer i bloger (Maciej Je).
Konkurs wyłonił 10 zwycięskich lokali, które zostały objęte globalnym programem partnerskim Heinz Selection, były to burgerownie:
- Family American Food by Olek (Płock)
- TRUST Burger & Drink Bar (Legionowo)
- Road American Restaurant (Wrocław)
- HAMBURG Slow Food (Opole)
- Olymp Burger House (Radom)
- MNIAM MNIAM (Zawiercie)
- Burger Boy (Rzeszów)
- Cochise (Łódź)
- Browar Bałtów
- Wół na Stół (Warszawa)
Heinz Selection to globalny program kierowany do burgerowni niesieciowych (poniżej 5 lokali pod tą samą nazwą), czyli lokali gastronomicznych, których głównym filarem działalności jest przygotowanie oraz sprzedaż burgerów. Celem programu jest stworzenie trójstronnych korzyści dla burgerowni, konsumentów oraz marki Heinz, opartych na wyjątkowych wydarzeniach i doświadczeniach.