- Cały czas rozwijamy różne mechanizmy promocyjne, dzięki którym możemy oferować ciepłe napoje w atrakcyjnych cenach. Przykładowo, przed świętami Bożego Narodzenia kawę w abonamencie można było dostać w naszych sklepach już od 1 zł za sztukę. Natomiast do końca lutego br. w ramach kawowych Happy Hours w godzinach 6:00-10:00 wszyscy użytkownicy aplikacji Żappka mogli kupić kawę lub inne gorące napoje o pojemności do 200 ml w atrakcyjnej cenie 3 zł - przypomina Żabka.
Jak informuje HandelExtra.pl sieć, oferta kawonamentu wzbudziła "bardzo duże zainteresowanie, wpisując się idealnie w potrzeby miłośników kawy i stałych klientów", choć konkretnych liczb zdradzać nie chce.
- Obecnie grupa osób korzystających z subskrypcji utrzymuje się na stałym poziomie. Jest ona bardzo zróżnicowana demograficznie, ale najwięcej jest w niej osób w przedziale wiekowym 25-34 lata. Na razie analizujemy wyniki wprowadzenia tej oferty, w związku z tym jest za wcześnie, aby przekazywać szczegóły dotyczące ewentualnych planów jej rozwoju - informują przedstawiciele sieci.
Z aplikacji mobilnej Żappka korzysta ponad 6 mln użytkowników. Kawonament to tylko jedna z wielu możliwości, jakie konsumentom daje aplikacja.