- Federico J. González. Zdjęcie: materiały prasowe radissonhotels.com
– Cieszę się, że wyruszam w tę podróż ze wszystkimi zespołami Louvre Hotels Group, z którymi bez wątpienia będziemy nadal rozwijać firmę. Louvre Hotels Group jest w pełni zaangażowana w budowanie przyszłości branży hotelarskiej i zapewnianie gościom niezapomnianych wrażeń dzięki innowacyjnym rozwiązaniom, zrównoważonym praktykom i operacyjnej doskonałości – mówi Federico J. González, nowy CEO Louvre Hotels Group.
González ma rozległe doświadczenie na stanowiskach kierowniczych na całym świecie w sektorach hotelarstwa, wypoczynku i produktów szybkozbywalnych (FMCG). Zanim dołączył do Radisson Hotel Group jako CEO w 2017 roku, był dyrektorem generalnym NH Hotel Group, gdzie kierował dużymi zmianami w firmie. Wcześniej był zastępcą dyrektora generalnego Disneyland Paris i pracował przez 16 lat na wyższych stanowiskach kierowniczych w Procter & Gamble w Brukseli, Madrycie i Sztokholmie, zanim w 2000 roku został szefem tej firmy na Portugalię.
González, szanowany marketer i inicjator zmian, napisał trzy książki: „Życie i praca za granicą” („Vivir y trabajar en el extranjero”), „Jak żyć i pracować z Portugalczykami” („Portugueses y españoles: Una guía para entenderse mejor”) oraz „Jak odnieść sukces w prowadzeniu biznesu po szwedzku” (Cómo „hacerse el sueco” en los negocios con éxito).
Ukończył ekonomię na Uniwersytecie Complutense w Madrycie i uzyskał tytuł magistra handlu międzynarodowego i finansów w École Supérieure de Commerce w Paryżu. W styczniu 2021 roku został niezależnym członkiem zarządu Sodexo.