– Zgodnie z naszą strategią 24/7 chcemy dostarczać konsumentom produkty na każdą okazję i porę dnia. Nowy Kinley jest naszą propozycją na wczesny wieczór i doskonałym towarzystwem podczas relaksujących momentów „tylko dla siebie” czy w trakcie spotkań z przyjaciółmi – podkreśla Izabela Gorczyca-Tronina, brand manager w Coca-Cola Polska.
Napoje dla relaksu
Polacy coraz częściej poszukują nietypowych, zaskakujących doznań i niestandardowych połączeń smakowych. Stawiają przy tym na produkty z dodatkiem naturalnych aromatów owocowych czy roślinnych. Chcąc uatrakcyjnić czas spędzony z bliskimi lub codzienny relaks wybierają wyraziste smakowo produkty bez alkoholu.
Z drugiej strony ich apetyt na życie często oznacza sięganie po napoje premium, które jeszcze bardziej wzmacniają wyjątkowe doświadczenia, pozwalają się wyłączyć i skupić wyłącznie na tu i teraz.
Nowości Kinley i odświeżone klasyki
I tu właśnie pojawia się Kinley, którego ambicją jest przypominanie nam, jak ważny jest relaks i czas dla siebie w codziennym zabieganiu. Wachlarz produktów w odświeżonej formule bazuje na naturalnych, owocowych i botanicznych nutach smakowych. Uważni konsumenci wyczują w nich trawę cytrynową, lawendę, kardamon, jaśmin czy rozmaryn. Premierą w portfolio jest Kinley Elderflower Tonic Zero o smaku czarnego bzu, z dodatkiem cytrusów, dostępny w wersji bez kalorii.
Poza tym na rynku dostępne są odświeżone wersje klasycznych toników: Kinley Tonic Water z nutami cytryny, limonki i trawy cytrynowej, Kinley Premiere Tonic Zero z nutami Yuzu i kardamonu oraz równie świetne do miksologii napoje: Kinley Pink Aromatic Berry o owocowym aromacie, odświeżający wariant Kinley Lime&Mint z miętą i limonką czy Kinley Bitter Lemon z kwiatową nutą lawendy.
Nowości Kinley są dostępne w szerokiej dystrybucji w pojemnościach: puszka 250 ml, butelka szklana 250 ml, butelki PET: 500 ml, 1l, 1,75 l. Zmieniony design produktów jest minimalistyczny, a jednocześnie poprzez akwarelowy wzór i harmonijną kolorystkę podkreśla to, co czeka na konsumentów po otwarciu napoju. Każdy smak ma swój indywidualny kolor opakowania, co pozwala na intuicyjne wybieranie tego ulubionego, a warianty zero oznaczone są czarnym paskiem. Odświeżone podwójne logo „K” zostało uwspółcześnione, prezentując ozdobny, a jednocześnie nowoczesny wygląd.
Należy Ci się!
Zmiana wizerunku marki wzmocniona jest nową kampanią pod hasłem „Należy Ci się”. Bo każdy z nas potrzebuje chwili wytchnienia po pracy, odpoczynku od obowiązków zawodowych czy domowych.
Według badań „Me-time, czas wolny Polaków” aż 79% respondentów deklaruje, że regularny czas dla siebie jest dla nich bardzo ważny. Niestety, ponad połowa z nas nie jest w stanie postawić wyraźnych granic między czasem dla siebie, a zadaniami domowymi lub zawodowymi, co prowadzi do napięcia czy przeciążenia.
Kinley zachęca Polaków do poszukiwania chwil wytchnienia od codziennych obowiązków i znalezienia czasu dla siebie. W upowszechnieniu tej idei pomagają ambasadorzy marki, którzy na bazie nowych produktów stworzyli przepisy na moktajle – idealne zarówno dla barmanów, jak i entuzjastów domowych mikserów, które urozmaicą „me time”.
W ramach polskiej odsłony komunikacji do grona ambasadorów dołączyli influencerzy: Gabi Drzewiecka, Andrzej Wrona i Radek Kotarski, którzy wspólnie z marką zachęcają do celebracji relaksujących chwil dla siebie.