x

Kinley® zmienia wizerunek i wprowadza nową formułę produktów

Kategoria: Karta - napoje    23.05.2023

W pełni naturalne owocowe i botaniczne aromaty, połączenie klasycznych toników z zaskakującymi smakami yuzu, kardamonu czy cytrusów oraz nowość o smaku czarnego bzu. To wszystko kryje się w odświeżonym portfolio Kinley, stworzonym z myślą o celebracji chwil dla siebie podczas wczesnego wieczoru.

Kinley® zmienia wizerunek i wprowadza nową formułę produktów. Fot. materiały prasowe
Kinley® zmienia wizerunek i wprowadza nową formułę produktów. Fot. materiały prasowe
Kinley jest dobrze znany polskim konsumentom, zarówno w wersji bez dodatków, jak i w opcji moktajli czy koktajli. Obserwując trendy rynkowe, szczególnie potrzeby młodych dorosłych, marka postanowiła odświeżyć wizerunek i formułę swoich produktów.

– Zgodnie z naszą strategią 24/7 chcemy dostarczać konsumentom produkty na każdą okazję i porę dnia. Nowy Kinley jest naszą propozycją na wczesny wieczór i doskonałym towarzystwem podczas relaksujących momentów „tylko dla siebie” czy w trakcie spotkań z przyjaciółmi – podkreśla Izabela Gorczyca-Tronina, brand manager w Coca-Cola Polska.

Napoje dla relaksu
Polacy coraz częściej poszukują nietypowych, zaskakujących doznań i niestandardowych połączeń smakowych. Stawiają przy tym na produkty z dodatkiem naturalnych aromatów owocowych czy roślinnych. Chcąc uatrakcyjnić czas spędzony z bliskimi lub codzienny relaks wybierają wyraziste smakowo produkty bez alkoholu.

Z drugiej strony ich apetyt na życie często oznacza sięganie po napoje premium, które jeszcze bardziej wzmacniają wyjątkowe doświadczenia, pozwalają się wyłączyć i skupić wyłącznie na tu i teraz.

Nowości Kinley i odświeżone klasyki
I tu właśnie pojawia się Kinley, którego ambicją jest przypominanie nam, jak ważny jest relaks i czas dla siebie w codziennym zabieganiu. Wachlarz produktów w odświeżonej formule bazuje na naturalnych, owocowych i botanicznych nutach smakowych. Uważni konsumenci wyczują w nich trawę cytrynową, lawendę, kardamon, jaśmin czy rozmaryn. Premierą w portfolio jest Kinley Elderflower Tonic Zero o smaku czarnego bzu, z dodatkiem cytrusów, dostępny w wersji bez kalorii.

Poza tym na rynku dostępne są odświeżone wersje klasycznych toników: Kinley Tonic Water z nutami cytryny, limonki i trawy cytrynowej, Kinley Premiere Tonic Zero z nutami Yuzu i kardamonu oraz równie świetne do miksologii napoje: Kinley Pink Aromatic Berry o owocowym aromacie, odświeżający wariant Kinley Lime&Mint z miętą i limonką czy Kinley Bitter Lemon z kwiatową nutą lawendy.

Nowości Kinley są dostępne w szerokiej dystrybucji w pojemnościach: puszka 250 ml, butelka szklana 250 ml, butelki PET: 500 ml, 1l, 1,75 l. Zmieniony design produktów jest minimalistyczny, a jednocześnie poprzez akwarelowy wzór i harmonijną kolorystkę podkreśla to, co czeka na konsumentów po otwarciu napoju. Każdy smak ma swój indywidualny kolor opakowania, co pozwala na intuicyjne wybieranie tego ulubionego, a warianty zero oznaczone są czarnym paskiem. Odświeżone podwójne logo „K” zostało uwspółcześnione, prezentując ozdobny, a jednocześnie nowoczesny wygląd.

Grafika: materiały prasowe
Grafika: materiały prasowe
Należy Ci się!
Zmiana wizerunku marki wzmocniona jest nową kampanią pod hasłem „Należy Ci się”. Bo każdy z nas potrzebuje chwili wytchnienia po pracy, odpoczynku od obowiązków zawodowych czy domowych.

Według badań „Me-time, czas wolny Polaków” aż 79% respondentów deklaruje, że regularny czas dla siebie jest dla nich bardzo ważny. Niestety, ponad połowa z nas nie jest w stanie postawić wyraźnych granic między czasem dla siebie, a zadaniami domowymi lub zawodowymi, co prowadzi do napięcia czy przeciążenia.

Kinley zachęca Polaków do poszukiwania chwil wytchnienia od codziennych obowiązków i znalezienia czasu dla siebie. W upowszechnieniu tej idei pomagają ambasadorzy marki, którzy na bazie nowych produktów stworzyli przepisy na moktajle – idealne zarówno dla barmanów, jak i entuzjastów domowych mikserów, które urozmaicą „me time”.

W ramach polskiej odsłony komunikacji do grona ambasadorów dołączyli influencerzy: Gabi Drzewiecka, Andrzej Wrona i Radek Kotarski, którzy wspólnie z marką zachęcają do celebracji relaksujących chwil dla siebie.

 

Autor tekstu: ( red. )

Zobacz także

Do Coca-Cola HBC Polska dołącza nowa marka kawy

Realizując założenia strategii biznesowej 24/7 ten globalny koncern napojowy rozszerza udział kawy w ofercie i nawiązuje strategiczne partnerstwo z Caffè Vergnano - rodzinną marką z Włoch, z ponad 140-letnią tradycją.

Koktajle z winem

Wino stanowiło składnik koktajli alkoholowych wiele wieków przed tym, gdy powstało słowo "koktajl". Mimo to cabernety i chardonnay nie należą do najchętniej wybieranych przez barmanów składników ich kompozycji. A to duży błąd, bo mogą wiele zaoferować.

Karta koktajlowa w czasach kryzysu

Tworzenie kart koktajlowych to teraz nie lada łamigłówka. Zadania nie ułatwiają stale rosnące ceny surowców i coroczne podwyżki. Dla wielu szefów barów najbliższe miesiące być może będą najtrudniejszymi w ich karierze, a z pewnością jednymi z najbardziej kreatywnych.

Najlepszy współczesny gin na świecie pochodzi z Polski! Krajowy trunek wygrywa World Gin Awards

Tytuł najlepszego współczesnego ginu na świecie zdobył polski rzemieślniczy Heritage Magnolia Gin. - Nigdy, przenigdy, nie marzyliśmy o takim tytule. Ale czasem rzeczywistość prześciga marzenia - mówią twórcy trunku, Aleksandra i Marcin Czajkiewicz.

Kawa Kobieca - zamiast kwiatów na Dzień Kobiet. Projekt non profit palarni HAYB i Your KAYA

Z okazji Dnia Kobiet warszawska palarnia kawy speciality HAYB już po raz czwarty stworzyła Kawę Kobiecą. Całkowity zysk z jej sprzedaży zostanie przekazany fundacjom walczącym o prawa kobiet - Okresowej Koalicji oraz Feminotece.

Koktajle na rok 2023

Jak co roku firmy badawcze przygotowują raporty dotyczące tego, jakie zjawiska mogą stać się trendami w danym okresie. Przyjrzyjmy się mocnym alkoholom i zmianom, które zachodzą w tym sektorze.

Inne kategorie

Podcasty

Konsument, który żyje w poczuciu zagrożenia: jak z nim prowadzić dialog? [PODCAST]

Jak zmieniają się konsumenci i jak zmieniają się producenci? W jaki sposób obie te grupy odczuwają niepokoje i jak warto na nie reagować - opowiada Małgorzata Cebelińska, dyrektor handlu firmy Mlekpol.
wicej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej