+ Marketing

Jak zwiększyć sprzedaż dzięki skutecznemu marketingowi? Podpowiadają eksperci Food and Design

Personalizacja produktów, aktywizowanie odbiorców czy proekologiczne postawy - to kilka marketingowych trendów wykorzystywanych przez marki z sektora food. Czy dzięki nim firmy odnotowują wzrosty sprzedaży w świecie pogrążonym w kryzysie? Jakie podejście sprzedawcy ma dziś potencjał biznesowy?

Gastronomia i sektor spożywczy nie mają dziś lekko, a w tym wszystkim muszą stale szukać możliwości na rozwój firm. Jak planować działania mark

Zarejestruj się i uzyskaj bezpłatny dostęp do wszystkich materiałów na portalu Foodservice24.pl i w miesięczniku „Food Service”.

Wraz z rejestracją otrzymujesz również nasz newsletter.
W każdej chwili możesz z niego zrezygnować.

Jesteś już zarejestrowany?

W dowolnej chwili możesz wycofać zgodę na przetwarzanie swoich danych.

Informacje o polityce ochrony danych osobowych można znaleźć tutaj Ochrona danych.

stats