+ Marketing

Jedzenie porusza - treści wideo w marketingu restauracji

Filmiki kręcone telefonem to coraz potężniejszy oręż w walce o klienta. Rok wideo w marketingu już za nami, pora na kolejne! Świat chętnie konsumuje na smartfonach krótkie, angażujące treści wideo, dlatego w tym numerze opowiemy wam o TikToku i o rolkach wprowadzonych niedawno na Instagramie.

Od dwóch lat to najczęściej ściągana aplikacja na świecie, w 2021 r. uznana za najbardziej angażującą platformę społecznościową. Tik

Zarejestruj się i uzyskaj bezpłatny dostęp do wszystkich materiałów na portalu Foodservice24.pl i w miesięczniku „Food Service”.

Wraz z rejestracją otrzymujesz również nasz newsletter.
W każdej chwili możesz z niego zrezygnować.

Jesteś już zarejestrowany?

W dowolnej chwili możesz wycofać zgodę na przetwarzanie swoich danych.

Informacje o polityce ochrony danych osobowych można znaleźć tutaj Ochrona danych.

stats