+ Marketing

Niebanalny Instagram restauracji

Tytuł tekstu jest zupełnie banalny, ale więcej sztampy tutaj nie będzie. Instagram jako narzędzie trochę się znudził - podobno wszystko już tam było. Poleca się więc zrobić krok w tył, zastanowić się, dlaczego w ogóle polubiliśmy tę aplikację, a potem zacząć się nią bawić.

W kuluarowych rozmowach podczas konferencji lub w trakcie spotkań z klientami agencji coraz częściej słyszę, że Instagram jest nudny, powtarzalny i ta

Zarejestruj się i uzyskaj bezpłatny dostęp do wszystkich materiałów na portalu Foodservice24.pl i w miesięczniku „Food Service”.

Wraz z rejestracją otrzymujesz również nasz newsletter.
W każdej chwili możesz z niego zrezygnować.

Jesteś już zarejestrowany?

W dowolnej chwili możesz wycofać zgodę na przetwarzanie swoich danych.

Informacje o polityce ochrony danych osobowych można znaleźć tutaj Ochrona danych.

stats