+ Sieci i franczyza

Fit Cake: 2020 to był dobry rok

Choć w najnowszej historii rok 2020 zapisze się jako pandemiczny, trudny i kryzysowy, to dla pierwszej polskiej niecukierni Fit Cake okazał się on pasmem biznesowych sukcesów. Franczyzowa sieć z Białegostoku zwiększyła swoje obroty o ponad 100 proc. Otworzyła też 12 nowych lokali.

– Przypuszczam, że tę dobrą passę możemy przypisać dwóm kwestiom: ogólnemu wzrostowi zainteresowania zdrową żywnością i nietypowem

Zarejestruj się i uzyskaj bezpłatny dostęp do wszystkich materiałów na portalu Foodservice24.pl i w miesięczniku „Food Service”.

Wraz z rejestracją otrzymujesz również nasz newsletter.
W każdej chwili możesz z niego zrezygnować.

Jesteś już zarejestrowany?

W dowolnej chwili możesz wycofać zgodę na przetwarzanie swoich danych.

Informacje o polityce ochrony danych osobowych można znaleźć tutaj Ochrona danych.

stats