+ Sieci i franczyza

Prezes Sfinks Polska: "Lockdown kosztował nas dużo, mimo to mamy ręce pełne roboty"

Sfinks Polska, właściciel sieci Sphinx, Chłopskie Jadło i Piwiarnia, w trzecim kwartale 2020 r. systematycznie odbudowywał sprzedaż po wiosennym lockdownie. Firma liczy, że ze wsparciem m.in. rządowych programów pomocowych uda się jej wyjść wkrótce na prostą.

Drugie tegoroczne zamknięcie branży gastronomicznej, które nastąpiło 24 października, ponownie spowodowało załamanie obrotów, skutkując

Zarejestruj się i uzyskaj bezpłatny dostęp do wszystkich materiałów na portalu Foodservice24.pl i w miesięczniku „Food Service”.

Wraz z rejestracją otrzymujesz również nasz newsletter.
W każdej chwili możesz z niego zrezygnować.

Jesteś już zarejestrowany?

W dowolnej chwili możesz wycofać zgodę na przetwarzanie swoich danych.

Informacje o polityce ochrony danych osobowych można znaleźć tutaj Ochrona danych.

stats