+ Biznes - Trendy

Badanie: lody lubiane niezależnie od płci czy wieku

Blisko 70% Polaków chętnie próbuje i kupuje lody. Ankietowani deklarują, że dla nich to nie tylko produkt spożywczy, ale coś więcej - słodka przyjemność, poprawa humoru, powrót do dzieciństwa czy tęsknota za wakacjami.

Branża lodowa w ciągu ostatnich lat rozwijała się bardzo dynamicznie, każdy nowy sezon przynosił kolejne rekordy sprzedaży. Wszyscy producenci mocno o

Zarejestruj się i uzyskaj bezpłatny dostęp do wszystkich materiałów na portalu Foodservice24.pl i w miesięczniku „Food Service”.

Wraz z rejestracją otrzymujesz również nasz newsletter.
W każdej chwili możesz z niego zrezygnować.

Jesteś już zarejestrowany?

W dowolnej chwili możesz wycofać zgodę na przetwarzanie swoich danych.

Informacje o polityce ochrony danych osobowych można znaleźć tutaj Ochrona danych.

stats