+ Biznes - Trendy

Konsument na nowe, drogie czasy

Jak drożyzna zmieni ekorynek? Jakie zachowania prośrodowiskowe widać, a jakie pozostają na poziomie deklaracji? Oto różne inicjatywy, spostrzeżenia i zmiany, które zachodzą w handlu i produkcji. Zachodzą, bo chce tego konsument, ale też tego konsumenta odmieniają.

Eko, wege i prośrodowiskowe chce być i młode pokolenie, i to starsze, co pokazujemy na stronach tego raportu. Na te zachowania odpowiadają handel i

Zarejestruj się i uzyskaj bezpłatny dostęp do wszystkich materiałów na portalu Foodservice24.pl i w miesięczniku „Food Service”.

Wraz z rejestracją otrzymujesz również nasz newsletter.
W każdej chwili możesz z niego zrezygnować.

Jesteś już zarejestrowany?

W dowolnej chwili możesz wycofać zgodę na przetwarzanie swoich danych.

Informacje o polityce ochrony danych osobowych można znaleźć tutaj Ochrona danych.

stats