+ Biznes - Trendy

Sprzedaż on-line: musi być lekko, łatwo i przyjemnie

Mniej trudności, z jakimi musi zmierzyć się konsument, oznacza więcej szans na wirtualną sprzedaż - oto recepta na udaną sprzedaż on-line, również w gastronomii. Z badań wynika, że 6 na 10 klientów opuszcza sklep internetowy, gdy pojawi się najmniejszy problem.

Prowadzenie własnej firmy zaczyna przypominać grę komputerową, gdzie wraz z upływem czasu wzrasta poziom trudności. Coraz większa konkurencja, zmienia

Zarejestruj się i uzyskaj bezpłatny dostęp do wszystkich materiałów na portalu Foodservice24.pl i w miesięczniku „Food Service”.

Wraz z rejestracją otrzymujesz również nasz newsletter.
W każdej chwili możesz z niego zrezygnować.

Jesteś już zarejestrowany?

W dowolnej chwili możesz wycofać zgodę na przetwarzanie swoich danych.

Informacje o polityce ochrony danych osobowych można znaleźć tutaj Ochrona danych.

stats