+ Zarządzanie

Street food - jak osiągnąć sukces w trzech krokach?

Na ulicznych stoiskach czy w food truckach serwowane są dania inspirowane kuchnią odległych miejsc, zaskakujące nas nietuzinkowym smakiem i intrygującą formą podania. Jakie czynniki decydują o sukcesie takiego biznesu i co może okazać się przełomowe dla prowadzenia mobilnej gastronomii?

Po pierwsze: wygląd, smak i zapachJak dobrze wiemy, konsument często „je oczami”. W badaniach blisko połowa Polaków przyznaje, że o

Zarejestruj się i uzyskaj bezpłatny dostęp do wszystkich materiałów na portalu Foodservice24.pl i w miesięczniku „Food Service”.

Wraz z rejestracją otrzymujesz również nasz newsletter.
W każdej chwili możesz z niego zrezygnować.

Jesteś już zarejestrowany?

W dowolnej chwili możesz wycofać zgodę na przetwarzanie swoich danych.

Informacje o polityce ochrony danych osobowych można znaleźć tutaj Ochrona danych.

stats