Pokazywane w serwisie treści mają charakter informacji o produktach dostępnych na rynku a nie ich reklamy w rozumieniu Ustawy o wychowaniu w trzeźwości (Dz. U. 2012 poz. 1356). Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć pełną wersję artykułu.
+ Alkohole

Wódka od celebryty. Rozwój marek własnych na rynku alkoholi

Co łączy George’a Clooney’a, Jay-Z, Cameron Diaz i Radosława Majdana? Wszyscy wypuścili na rynek alkohole sygnowane własnym nazwiskiem. Na rynku alkoholi marki własne funkcjonują głównie jako autorskie produkty promowane przez gwiazdy czy brandy korporacyjnych.

Marki własne stają się dla coraz większej liczby Polaków produktami pierwszego wyboru. To efekt ich jakościowej ewolucji oraz zmiany wizerunku

Zarejestruj się i uzyskaj bezpłatny dostęp do wszystkich materiałów na portalu Foodservice24.pl i w miesięczniku „Food Service”.

Wraz z rejestracją otrzymujesz również nasz newsletter.
W każdej chwili możesz z niego zrezygnować.

Jesteś już zarejestrowany?

W dowolnej chwili możesz wycofać zgodę na przetwarzanie swoich danych.

Informacje o polityce ochrony danych osobowych można znaleźć tutaj Ochrona danych.

stats