+ Styl odżywiania

Kampania "Olej rzepakowy skarbem Europy"

Trwa kampania "Olej rzepakowy skarbem Europy" zainicjowana przez polskie i francuskie stowarzyszenie producentów oleju rzepakowego. Polska i Francja to bowiem - obok Niemiec - dwaj jego najwięksi producenci w Europie.

Neutralny w smaku o lekko słomkowym kolorze olej rzepakowy to produkt, który sprawdzi się podczas gotowania, smażenia, pieczenia, ale również jako dod

Zarejestruj się i uzyskaj bezpłatny dostęp do wszystkich materiałów na portalu Foodservice24.pl i w miesięczniku „Food Service”.

Wraz z rejestracją otrzymujesz również nasz newsletter.
W każdej chwili możesz z niego zrezygnować.

Jesteś już zarejestrowany?

W dowolnej chwili możesz wycofać zgodę na przetwarzanie swoich danych.

Informacje o polityce ochrony danych osobowych można znaleźć tutaj Ochrona danych.

stats