Kawiarnia Columbus Coffee zajęła ponad 120-metrowy lokal w poznańskim Starym Browarze. Marka zapowiada ewolucję sieci.
– Inwestycja w Starym Browarze to przełomowy projekt, który będzie wskazywał nowy kierunek dla całej marki – mówi Michał Kibler, marketing manager Columbus Coffee. – Marka ma już całą dekadę i to był dobry moment na zastanowienie się, co nam się udaje, a co należy udoskonalić. Poza elementami stylistycznymi, które wnoszą nieco żywiołowości, lekkości, a jednocześnie twardo zaznaczają swój indywidualizm, wciąż udoskonalamy nasze receptury.
Wystrój poznańskiej kawiarni jest jaśniejszy i żywszy od wnętrz znanych z dotychczasowych lokalizacji z logo Columbus. W projekcie połączono inspiracje paryskimi kafejkami z nowoczesnym designem. Lekkim, jasnym meblom towarzyszy ceramika z efektownymi patternami. Spójność całości zapewnia ciepłe światło lamp w designerskich oprawach.
Menu kawiarni to nie tylko kawy, ale także karta śniadaniowo-lunchowa obejmująca m.in. śniadania angielskie, sandwiche z croissantów i flagowy produkt Columbusa – świeże muffiny.
– W nowym lokalu mamy specjalne, przeszklone pomieszczenie przeznaczone do ich wypieku. Wyciągnięte prosto z pieca, przyrządzane na kilka sposobów, są wspaniałą alternatywą dla słodkich wypieków – mówi Michał Kibler z Columbus Coffee.