Tradycyjne i awangardowe wypieki, artystyczne torty okolicznościowe oraz lody rzemieślnicze to tylko część asortymentu Cukierni Karpicko w Focus Mall w Zielonej Górze.
Cukiernia Karpicko w Zielonej Górze. Zdjęcie: materiały prasowe
Lokal Karpicko w Focus Mall łączy funkcjonalności cukierni oraz kawiarni. Wnętrze o powierzchni 125,5 m kw. zaaranżowano w jasnym, minimalistycznym stylu. Poza witrynami prezentującymi apetyczny asortyment cukierni, znajdują się tu także stoliki dla gości, a w sezonie letnim będzie funkcjonować kawiarniany ogródek.
Torty z cukierni Karpicko w Zielonej Górze. Zdjęcie: materiały prasowe
Na odwiedzających czeka m.in. bogaty wybór ciast oraz tart pieczonych według tradycyjnych i autorskich przepisów, klasyczne rogale świętomarcińskie, delikatne makaroniki i desery, czy ręcznie robione tabliczki czekolady. Wiele elementów oferty jest odpowiedzią na smaki i oczekiwania klientów – w menu znajdują się także propozycje bez cukru, bez laktozy, wegańskie czy bezglutenowe.
– Wkładamy mnóstwo serca w produkcję naszych naturalnych wypieków. Dzięki obserwacji trendów cukierniczych stale doskonalimy i poszerzamy ofertę, by jak najlepiej trafiała w różnorodne gusta naszych klientów. Otwierając się na ich opinie, zyskujemy najlepszych doradców i ambasadorów – mówi Mariusz Raczkowiak, manager cukierni. – Focus Mall to znakomite miejsce do rozwoju biznesu, przyciągające miłośników wysokojakościowych produktów. Wierzymy, że podzielą oni naszą pasję do naturalnych słodkości – dodaje.
Oferta cukierni Karpicko w Zielonej Górze. Zdjęcie: materiały prasowe
Poza wypiekami oferowanymi na miejscu, cukiernia Karpicko tworzy także spersonalizowane torty oraz drobne słodkości na imprezy okolicznościowe, w formie tzw. słodkich stołów czy upominków dla gości – zgodnie z dewizą, że wyjątkowe uroczystości, takie jak wesela, urodziny czy jubileusze, wymagają szczególnej oprawy.
– Karpicko to firma znana i lubiana przez mieszkańców Zielonej Góry, z wieloletnim doświadczeniem i unikatową ofertą. Torty z tej cukierni niejednokrotnie uświetniały także imprezy organizowane przez Focus Mall – mówi Marta Radziwoń, dyrektor centrum handlowego Focus Mall.
Umowa z centrum została zawarta na 5 lat.