Miejsca

Restauracja Regiment w Białymstoku - nowoczesna kuchnia polska w zabytkowej willi

Jak ważne w dzisiejszych czasach są zdywersyfikowana oferta dla gości oraz współpraca z dużym i stabilnym dostawcą produktów i usług dla gastronomii? Opowiada dyrektor restauracji Regiment w hotelu Traugutta 3 w Białymstoku, Anna Narel.
Podziel się
Wasza oferta jest rozbudowana: restauracja, hotel, catering, organizacja imprez, a także strefa relaksu. Czy takie było założenie od samego początku działalności?
Hotel Traugutta 3 powstał z myślą o kliencie biznesowym. W kategorii biznes jest to hotel kompletny i jedyny taki w mieście. Wpływa na to jego butikowy charakter – 25 pokoi, każdy w indywidualnym projekcie, sala konferencyjna o  powierzchni ponad 300 mkw. – oraz zlokalizowana w obiekcie restauracja Regiment – stylowa, idealna na spotkania bądź lunche biznesowe. Taka koncepcja powstała na przestrzeni lat, gdy rozwijane były kolejno nowe usługi. 

Czy któraś z pozycji w menu restauracji Regiment cieszy się wyjątkowym zainteresowaniem i jest ulubioną wśród gości?
Oferta restauracji Regiment jest naprawdę szeroka. Organizujemy bankiety i kameralne spotkania. Nasza restauracja zaprasza również na śniadania z partnerem biznesowym lub znajomymi, by dobrze rozpocząć dzień.  W restauracyjnej karcie największym zainteresowaniem cieszy się popisowe danie szefa kuchni Tomasza Siwkowskiego - grillowany stek z polędwicy wołowej z pietruszką i marchwią sous vide, boczniakami i szpinakiem w towarzystwie frytek stekowych i sosu z zielonego pieprzu. 

Jeżeli chodzi o słodką część karty to zdecydowanie wygrywa deser Regiment skomponowany przez naszą cukierniczkę Małgorzatę Borysiewicz, a składający się z musu czekoladowego, musu porzeczkowego, maliny i borówki.

Co najbardziej zachęca gości do odwiedzin restauracji Regiment?
Restauracja oferuje dania kuchni polskiej w nowoczesnym wydaniu przygotowywane z lokalnych składników i inspirowane tradycyjnymi recepturami.  Oferujemy kameralną atmosferę oraz wygodne i eleganckie wnętrza, co może być przyciągające dla osób poszukujących wyjątkowego doświadczenia kulinarnego. Ponadto restauracja Regiment położona jest w centrum miasta, co jest dodatkowym czynnikiem zachęcającym do odwiedzenia tego miejsca. 

Szef kuchni Tomasz Siwkowski jest twórcą smaku i kulinarnego charakteru restauracji, jest z nią związany od początku jej istnienia. Dokłada szczególną uwagę, aby dania wychodzące spod jego rąk charakteryzowały się idealnym smakiem, starannością i wykwintnością.

Czy posiadacie grono stałych klientów, a jeśli tak, to z jakiej oferty najczęściej korzystają? 
Restaurację Regiment wciąż odwiedzają nowi goście. Mamy też oczywiście grono stałych klientów, którzy przychodzą do nas od początków istnienia lokalu. Organizują najważniejsze wydarzenia rodzinne, zawodowe, jak również odwiedzają nas, by zjeść kolację przy profesjonalnej obsłudze. Szef kuchni co miesiąc przygotowuje kartę specjalnych, sezonowych dań, dostępnych jedynie w danym czasie. 

Co was wyróżnia na tle konkurencji? 
Jako jedyna restauracja w Białymstoku mieścimy się w zabytkowej willi z 1884 roku. W 1994 roku budynek wpisany został do rejestru zabytków, jako dobro kultury ze względu na swoje znaczenie historyczne. Wyróżniają nas stylowy wystrój, urzekająca atmosfera, znakomita obsługa, a przede wszystkim smak starannie wykonanych dań.

Jaką rolę w waszym biznesie ma współpraca z Selgros i co w tej współpracy cenicie najbardziej?
Potrzebujemy dostawców najwyższej jakości artykułów. Selgros dostarcza nam artykułów spożywczych takich jak mięso, warzywa, owoce, nabiał czy pieczywo. Produkty są zawsze odpowiednio zapakowane, w idealnej jakości i ilości. Jakość produktów przekłada się na smak potraw i zadowolenie naszych gości.

Ponadto wykorzystujemy programy lojalnościowe oferowane przez Selgros, aby zaoszczędzić na zakupach i poprawić swoją efektywność finansową. Selgros wspiera nas również w zakresie doradztwa produktowego. Zawsze możemy również skorzystać ze szkoleń, jakie proponują dla naszego personelu. Doceniamy także stały kontakt z doradcą klienta, co jest pomocne przy planowaniu zakupów. Sporo czasu oszczędzamy dzięki możliwości robienia zdalnych zakupów z dowozem bezpośrednio do restauracji.

Jaki macie sposób na optymalizację kosztów w branży gastronomicznej przy obecnej sytuacji na rynku?
Zoptymalizowaliśmy koszty poprzez inwestycje w energię alternatywną. Zmieniliśmy liczbę dań w menu, aby zmniejszyć magazynowanie produktów oraz wykorzystać jeden surowiec w kilku daniach. Kontrolujemy stany magazynowe oraz gospodarkę niewykorzystanymi produktami. Korzystamy z programów do planowania gastronomi. 

Jaka jest państwa strategia na zarządzanie restauracją oraz plany na najbliższe lata? 
Działalność dzielimy na trzy części. Pierwsza to restauracja a`la carte obsługująca gości hotelowych oraz tzw. z miasta, lokalnych mieszkańców Białegostoku. Druga część to obsługa bankietów rodzinnych, typu chrzciny, komunie oraz wesela. Natomiast trzecią stanowi catering świadczony przez naszą restaurację. Staramy się, aby  oferta była zdywersyfikowana, skierowana w trzy formy sprzedaży. Posiadamy plany długoterminowe, jednak ostatnie „wymagające” lata nauczyły nas szybkiego dostosowania się do rynku oraz warunków pracy, jak również elastycznej oferty, którą możemy dopasować do potrzeb gości.  





stats