Miejsca

WINE.ME - sklep, wine bar czy subskrypcja?

Pod nazwą wine.me kryją się trzy różne biznesy związane z winem.
Podziel się
Pierwszym z nich jest subskrypcja, w ramach której co miesiąc dostarcza się subskrybentom dwie butelki wina, starannie wyselekcjonowane z setek dostępnych na rynku etykiet. Usługa powstała dla osób, które chciałyby otworzyć butelkę sprawdzonego i jakościowego trunku bez konieczności posiadania specjalistycznej wiedzy na ten temat. Drugim elementem jest sklep, gdzie dostępnych jest 300 etykiet win z całego świata (w cenach od 29 zł do 1500 zł+), a także selekcja alkoholi mocnych, serów, czekoladek czy przetworów. Trzecia odnoga wine.me to kameralny wine bar, w którym można wypróbować wina na kieliszki. W ofercie dostępne są także tapasy, sery, oliwki, bagietki czy pyszna kawa. 

WINE.ME, ul. Dzielna 64, Warszawa 

Artykuł ukazał się w „Food Service" 2/2020 nr 192.

stats