+ Opinie

Michalina Szczepańska: Marek własnych szał

Rozkręciło się już na dobre. Zarówno w retailu, jak i HoReCa. Polacy coraz chętniej sięgają po produkty marek własnych sieci handlowych - pokazują kolejne wyniki badań NielsenIQ. Dla przykładu - w czerwcu ich udział w rynku wynosił 21,1% i był najwyższy w historii. A to pewnie jeszcze nie koniec.

Oczywista przewaga, jaką mają produkty marek własnych, to ta cenowa. Sieci handlowe umiejętnie je promują i będą rozwijać. Na przykład Auchan zdecydow

Zarejestruj się i uzyskaj bezpłatny dostęp do wszystkich materiałów na portalu Foodservice24.pl i w miesięczniku „Food Service”.

Wraz z rejestracją otrzymujesz również nasz newsletter.
W każdej chwili możesz z niego zrezygnować.

Jesteś już zarejestrowany?

W dowolnej chwili możesz wycofać zgodę na przetwarzanie swoich danych.

Informacje o polityce ochrony danych osobowych można znaleźć tutaj Ochrona danych.

stats