W jaki sposób optymalizować koszty prowadzenia biznesu gastronomicznego w obliczu rosnącej inflacji oraz jak przetrwać na rynku, nie tracąc klientów i nie rezygnując z jakości - rozmawiamy o tym z Alicją Than, właścicielką lokali Izumi Sushi, Kago, Kiseki, Omakase, Matcha Bistro & Bar w Warszawie.
Kryzys 2.0. Restauratorka Alicja Than o optymalizacji kosztów biznesu gastronomicznego [PODCAST]
Alicja Than wraz z mężem Alonem Than prowadzą w Warszawie łącznie dziewięć konceptów gastronomicznych, od popularnych lokali sushi segmentu casual dining, przez Matcha Bistro & Bar, a kończąc na otwartej niedawno Omakase by Alon - restauracji premium, obsługującej każdorazowo zaledwie 10 gości.
W podcaście restauratorka dzieli się swym doświadczeniem związanym z optymalizacją kosztów prowadzenia lokali w warunkach kryzysu i inflacji. Rozmawiamy również między innymi o tym, czy restauracje segmentu premium, takie jak Omakase, mierzą się z podobnymi problemami, które trapią pozostałe segmenty gastronomicznego rynku oraz zastanwaiamy się nad tym, co czeka polską gastronomię w najbliższych kilku latach.
Zapraszamy do wysłuchania podcastu!
Ten podcast jest częścią projektu Next Day Studio, którego organizatorami są magazyny: „Food Service”, „Handel” i „Media Marketing Polska”. Trzy redakcje łączą siły w różnorakich kanałach (portale, miesięczniki, media społecznościowe, aplikacje podcastowe itp.) i we wszelkich formach dziennikarskich (artykuły, analizy, wywiady, case studies, podcasty, dyskusje).
Co tydzień, w każdą listopadową środę, omawiamy jedną z kluczowych zmian zachodzących na rynkach retailu, HoReCa i marketingowym. Tydzień z daną zmianą oznaczony jest hasłem przewodnim, które wraz z ekspertami, badaczami i rynkowymi graczami rozkładamy na czynniki pierwsze. Wszystko po to, aby uzyskać 360-stopniowe spojrzenie na konsumenta – jego zachowania, nawyki, sposób spędzania czasu, styl życia, potrzeby, obawy czy pragnienia.