+ Wino

Sprzedaż wina - edukacja czy emocje?

Wyższy popyt na wina pociąga za sobą głębszą segmentację rynku i podział komunikacji marketingowej. Obok dominującego dotąd modelu sprzedaży eksperckiej, stawiającej na winną edukację coraz silniejszym trendem jest marketing lifestyle’owy bazujący na emocjach i zabawie. Jak to się będzie rozwijać?

Pandemia wpłynęła na zmianę zachowań konsumentów na całym świecie. W Polsce jednym z trendów jest wzrost zainteresowania winem. Spożycie rośnie,

Zarejestruj się i uzyskaj bezpłatny dostęp do wszystkich materiałów na portalu Foodservice24.pl i w miesięczniku „Food Service”.

Wraz z rejestracją otrzymujesz również nasz newsletter.
W każdej chwili możesz z niego zrezygnować.

Jesteś już zarejestrowany?

W dowolnej chwili możesz wycofać zgodę na przetwarzanie swoich danych.

Informacje o polityce ochrony danych osobowych można znaleźć tutaj Ochrona danych.

stats