+ Wydarzenia Branżowe

Sebastian Krauzowicz i Cristina Catese promują unijny drób

"To jest nasz drób! Wysoka jakość - europejska gwarancja" - to hasło nowej kampanii, której celem jest wzmocnienie wśród konsumentów i specjalistów zaufania do jakości unijnego drobiu.

Statystyczny mieszkaniec UE spożywa średnio 25,3 kg mięsa drobiowego rocznie. Obowiązujące w Unii Europejskiej standardy należą do jednych z bardziej

Zarejestruj się i uzyskaj bezpłatny dostęp do wszystkich materiałów na portalu Foodservice24.pl i w miesięczniku „Food Service”.

Wraz z rejestracją otrzymujesz również nasz newsletter.
W każdej chwili możesz z niego zrezygnować.

Jesteś już zarejestrowany?

W dowolnej chwili możesz wycofać zgodę na przetwarzanie swoich danych.

Informacje o polityce ochrony danych osobowych można znaleźć tutaj Ochrona danych.

stats