+ Wydarzenia Otwarte

Spot "Król Mycia Rączek" marki Kotlin podbija internet

Piotr Cyrwus, samozwańczy Król Mycia Rączek, wraz z marką Kotlin zwracają uwagę na to, jak ważna jest dbałość o bezpieczeństwo. Aktor wcielił się w rolę DJ-a z lat 80-tych, który w rytmie dyskotekowego bitu przypomina, jak ważne jest mycie rączek przed jedzeniem.

Nowy spot marki Kotlin w ciągu niespełna dwóch tygodni od premiery obejrzano go na You Tube ponad 1 200 000 razy. Taneczny teledysk rozwesela jesienno

Zarejestruj się i uzyskaj bezpłatny dostęp do wszystkich materiałów na portalu Foodservice24.pl i w miesięczniku „Food Service”.

Wraz z rejestracją otrzymujesz również nasz newsletter.
W każdej chwili możesz z niego zrezygnować.

Jesteś już zarejestrowany?

W dowolnej chwili możesz wycofać zgodę na przetwarzanie swoich danych.

Informacje o polityce ochrony danych osobowych można znaleźć tutaj Ochrona danych.

stats